Twitter en Walmart testen live shopping

0
27

Aanstaande zondag test Walmart als eerste retailer het nieuwe livestream shoppingplatform van Twitter. Gebruikers kunnen dan producten kopen die in de livestream aan bod komen.

Op 28 november geeft Walmart het startschot voor een live ‘cyber deals-evenement’ op Twitter. Singer-songwriter Jason Derulo is de gastheer van de livestream: tijdens een 30 minuten durende show zal hij uitpakken met allerlei aanbiedingen voor elektronica, huishoudelijke artikelen, kleding, seizoensdecoratie en meer. Gebruikers kunnen het event volgen via de Twitteraccount van Walmart, de aanbevolen producten kopen en commentaar geven op de uitzending via het plaatsen van tweets.

In juli van dit jaar introduceerde Twitter al een nieuwe shoppingfunctie, die bedrijven in staat stelde om hun producten rechtstreeks op hun Twitter-profiel te laten zien. De test was vooral bedoeld om na te gaan in hoeverre er potentieel was voor shoppen via Twitter. Onder meer de bekende gamingketen GameStop nam deel aan het pilootproject.

Vorig artikelIkea bant plastic verpakkingen tegen 2028
Volgend artikelWe moeten dringend anders naar de toekomst leren kijken

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here