Ann-Sophie Van Triel (Social Issue): “Als je iets wil bereiken, moet je nu eenmaal opofferingen doen”

0
16

Ann-Sophie Van Triel is founder en zaakvoerster van branding & digital agency Social Issue. Daarnaast is ze manager van Gers Pardoel, de Nederlandse zanger die ook haar levenspartner is. Vorige maand stampte de 25-jarige onderneemster een tweede bedrijf uit de grond: Kiosk verkoopt homemade kaarsen en andere decoraties, zowel B2B als B2C.

Ann-Sophie Van Triel (Social Issue): “Als je iets wil bereiken, moet je nu eenmaal opofferingen doen” geschreven door Bloovi Redactie in Ondernemer in de kijker. Tags: Social issues, ann-sophie van triel, kiosk, gers pardoel. Bron: Bloovi

Vorig artikelAnn-Sophie Van Triel (The Social Issue): “Als je iets wil bereiken, moet je nu eenmaal opofferingen doen”
Volgend artikelGentenaar opent pop-up met plasticvrije doucheproducten

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here