Dit bedrijf wil het nijpende tekort aan ervaren digitale marketeers invullen met een innoverende opleiding

0
24

Een knelpuntberoep zijn ze nog net niet, maar toch lijken senior digital marketeers tegenwoordig opgejaagd wild. De gloednieuwe T-Shaped Academy springt daarom in de bres met een innoverende opleiding: “Wij willen junior marketeers in 12 weken naar een hoger niveau stuwen, zodat we de huidige druk wat van de markt kunnen halen”, zeggen oprichters Isabel Van Ruyskensvelde en Stein Peeters.

Dit bedrijf wil het nijpende tekort aan ervaren digitale marketeers invullen met een innoverende opleiding geschreven door Thomas Van den Elzen in Insights. Tags: Marketing, Online Marketing, branded, opleiding, T-Shaped academy, T-shaped Academy. Bron: Bloovi

Vorig artikelDe toekomst van de bakker ligt in het verleden
Volgend artikelDuitse unicorn haalt hoogtste bedrag ooit op voor InsurTech: 530 miljoen euro

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here