We moeten dringend anders naar de toekomst leren kijken

0
22

Iets meer dan vier jaar geleden voorspelde ik dat de toekomst van merken merkloos zou zijn. Vandaag zijn diezelfde brands die ik destijds viseerde echter sterker dan ooit en is het niet onmogelijk dat social commerce in de metaverse die evolutie nog verder zal bekrachtigen. Een pijnlijk verkeerde inschatting van mij, dus. Extra pijnlijk als het je job is om volledig mee te zijn met de laatste trends en innovaties, overigens. Maar dit volledig terzijde.

We moeten dringend anders naar de toekomst leren kijken geschreven door Laurence Van Elegem in Insights. Tags: nexxworks, Laurence Van Elegem. Bron: Bloovi

Vorig artikelTwitter en Walmart testen live shopping
Volgend artikelElke Geraerts: “De pandemie is echt een kantelpunt om te kiezen voor een breinbewuster leven dat je productiever, gelukkiger en succesvoller maakt”

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here