Persbericht: Youbahn schakelt Marcommit in voor bouwen aan autoriteitspositie

0
19

Baarn Youbahn, het uitzendplatform voor flexibel werk, werkt per 1 augustus samen met PR- en contentmarketingbureau Marcommit. Het belangrijkste doel van de samenwerking is om Youbahn te positioneren als thought leader op het gebied van flexibel werken mét zekerheid. Daarnaast zet Marcommit zich in om de brand awareness van Youbahn te verhogen.

Ard Huininga, CEO bij Youbahn: “De maatschappelijke en politieke discussie rondom het sociaal akkoord voor zzp’ers is op dit moment relevanter dan ooit. Wij willen daar als merk graag op inhaken en laten zien dat het met ons uitzendplatform mogelijk is om te werken op een manier die past binnen het arbeidsrechtsysteem. In Marcommit hebben we de partij gevonden die ons gaat helpen om Youbahn op de kaart te zetten. Ik heb alle vertrouwen in een mooie en succesvolle samenwerking.”

Maartje Grossouw, directeur bij Marcommit: “Youbahn heeft als vernieuwer in de uitzendwereld in relatief korte tijd grote stappen gezet binnen de branche. Ik ben dan ook heel trots dat wij gaan bijdragen aan het bouwen en versterken van de autoriteitspositie en naamsbekendheid van dit mooie merk. Aan ons de taak om de heldere en sterke boodschap van Youbahn onder de aandacht te brengen bij het grote publiek. Een uitdaging waar we ons maar wat graag voor inzetten.”

Noot voor de redactie, niet voor publicatie

Over Youbahn

Youbahn is het uitzendplatform voor flexibel werk in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Het platform matcht opdrachtgevers aan flexwerkers. Voor opdrachtgevers biedt het platform handvatten, overzicht en transparantie over hun flexibele schil. Youbahners kunnen via het platform zelf bepalen waar en wanneer zij werken. Tegelijkertijd zijn ze verzekerd en bouwen ze pensioen en vakantiedagen op. Het platform richt zich op callflex, office support, logistiek, schoonmaak, horeca, events, retail en zorg.

Vorig artikelPersbericht: NTT lanceert eerste wereldwijd beschikbare private 5G-Network-as-a-Service-platform
Volgend artikelPersbericht: DelanoPR vergroot media-aandacht voor We Love Communities

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here