Groepsaankoop Sociaal Secretariaat

Heb je een paar minuten tijd?

Schrijf je gratis en vrijblijvend in

Inschrijven is heel gemakkelijk. Het duurt maar een paar minuten.

Om je in te schrijven, heb je onderstaande gegevens nodig.

  • Het aantal medewerkers die je in dienst hebt (van bakkersgasten, winkelpersoneel tot jobstudenten en flexi’s)
Wat gebeurt er na je inschrijving?

Na je inschrijving ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Via deze e-mail houden we je ook op de hoogte van de volgende stappen.

Ben ik verplicht om over te stappen?

Inschrijven is helemaal vrijblijvend. Het betekent enkel dat we je een persoonlijk voorstel laten toesturen. Jij beslist zelf of je op het voorstel ingaat.


Waar zitten de verschillen?

Prijsverschillen tussen sociale secretariaten

Er zijn veel verschillen tussen de door de overheid erkende sociale secretariaten. De manier facturatie tussen verschillende sociale secretariaten is groot. Ook proactief advies, begeleiding en uw zaak aantrekkelijk maken voor nieuwe medewerkers is vaak een probleem.

We leggen als middenstandvereniging de lat hoog en willen vanuit de sociale secretariaten een gespecialiseerde dossierbeheerder met ervaring in de brood- en banketsector/voeding, Daarnaast een transparante prijszetting en toekomst gerichte begeleiding en HR-tools.

Contracten worden vaak duurder bij verlenging

Contracten van sociale secretariaten die aflopen worden automatisch verlengd. In bijna alle gevallen gebeurt dat zonder aanpassing van de prijzen. Sociale secretariaten die offertes willen aanbieden moeten na hun contract weer hun prijzen onderhandelen. Inschrijven voor deze groepsaankoop is een goede manier om dus opnieuw een voordelig contract af te sluiten.

Samen sta je sterker

Een groepsaankoop brengt de sociaal secretariaten met elkaar in concurrentie. Hoe groter de groep van mogelijke klanten is, hoe interessanter het voor hen wordt om de groepsaankoop te winnen. Daarom sta je als bakker-banketbakker in een groepsaankoop sterker dan alleen.


Persoonlijk voorstel

Een groepsaankoop via KMO-INFO? Dat is zekerheid over je personeelsfactuur, drie jaar lang. We garanderen jou:

  • een contract met een eerlijk tarief.
  • Een vaste en persoonlijke dossierbeheerder
  • besparen vanaf dag 1. De voordelige prijzen van het groepsaankoopcontract worden vanaf de eerste dag aangerekend. We werken niet met eenmalige kortingen die je kan verliezen of die je slechts gedeeltelijk aangerekend krijgt.
  • facturering en betaling zoals jij wil, zonder extra kosten. Of je nu kiest voor domiciliëring of overschrijving, facturen via e-mail of via de post: je aanbod blijft hetzelfde.
  • ook besparen als je al klant bent bij het winnende sociaal secretariaat. Vaak bieden sociale secretariaten enkel korting aan nieuwe klanten. Via de groepsaankoop binnen je eigen sector kan je ook van ons voordelige aanbod genieten als je al klant bent bij het winnende sociaal secretariaat. Vergeet in dat geval je persoonlijk voorstel niet te aanvaarden!
Al meer dan 20 jaar ervaring

KMO-INFO organiseert al meer dan 20 jaar groepsaankopen voor diverse takken binnen onze middenstandsorganisatie (sociaal secretariaat, sociaal verzekeringsfonds, verzekeringen, ziekenfondsen, enz). En met succes! Via onze groepsaankopen sloten onze zelfstandigen al meer dan 2 miljoen voordelige groepscontracten af.


Beslissen


Via je persoonlijk voorstel kan je aangeven of je het aanbod wil aanvaarden.


Start contract


Aanvaard je het aanbod? Dan zorgen we voor een vlotte overstap zodat je nieuwe sociaal secretariaat op 1 januari 2023 van start kan gaan. We moeten de wettelijk opzeg termijn hierin volgen. We zorgen ook voor de opzeg bij je huidig sociaal secretariaat verplicht voor 30 juni 2022. Deze administratieve kost zal worden betaald door kmo-info.

Inschrijven groepsaankoop sociaal secretariaat

Wenst u vrijblijvend deel te nemen aan de groepsaankoop voor de brood- en banketbakkers? Vul dan zorgvuldig alles hieronder in: